Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilken Full Tilt ska jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 855388" data-attributes="member: 49358"><p>nej det verkar som att du har nailat det mesta när det kommer till skillnader. First chair har ingen rubber boot board vilket seth har. Annars är det samma pjäxa (av vad jag har fattat det som iaf...vissa säger att seth sitter lite annorlunda på?). Konflict är en mjukare variant av seth med en 8a tunga. </p><p>Har är jag inne på mitt andra par FT och hade först Bumble bee Pro som kom standard med en 6 tunga. I år köpte jag ett par first chair och gjorde om den lite. Tog en rubber boot board från mina BB pro och köpte en 8a tunga ist...KLOCKRENT ..för mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 855388, member: 49358"] nej det verkar som att du har nailat det mesta när det kommer till skillnader. First chair har ingen rubber boot board vilket seth har. Annars är det samma pjäxa (av vad jag har fattat det som iaf...vissa säger att seth sitter lite annorlunda på?). Konflict är en mjukare variant av seth med en 8a tunga. Har är jag inne på mitt andra par FT och hade först Bumble bee Pro som kom standard med en 6 tunga. I år köpte jag ett par first chair och gjorde om den lite. Tog en rubber boot board från mina BB pro och köpte en 8a tunga ist...KLOCKRENT ..för mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilken Full Tilt ska jag välja?
Tillbaka
Topp