Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilken Full Tilt ska jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EElias" data-source="post: 858258" data-attributes="member: 63166"><p>köp dalbello istället, så får du en bättre pjäxa. Bytte ut mina full tilt konflict mot ett par dalbello krypton pro, och det är stor skillnad.. </p><p>dalbellon håller en väldigt bra stabilitet i sidled. På full tilten var det bra i ca 10 dagar. sen blev det pankaka. Om du tittar på "cuffen" på full tilt så ser du att den är öppen på sidan. </p><p>Medans på krypton så går plasten runt benet och skapar mer stabilitet, och tightare fit. krypton är lite högre också. </p><p>för mig blev det natt och dag i kraft och kantkänsla, då jag inte fick något bra stöd från benet i FT.</p><p>Det är lite hårdare plast i dalbellon och ID linern är bättre på dalbellon, och spännena är betydligt enklare att ha å göra med... </p><p>som jag ser det...</p><p>K2 har återupplivat gamla raichle pjäxan och satt in en bättre innersko</p><p>Dalbello har förbättrat den gamla raichle pjäxan och satt i en ännu bättre innersko (krypton pro ID)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EElias, post: 858258, member: 63166"] köp dalbello istället, så får du en bättre pjäxa. Bytte ut mina full tilt konflict mot ett par dalbello krypton pro, och det är stor skillnad.. dalbellon håller en väldigt bra stabilitet i sidled. På full tilten var det bra i ca 10 dagar. sen blev det pankaka. Om du tittar på "cuffen" på full tilt så ser du att den är öppen på sidan. Medans på krypton så går plasten runt benet och skapar mer stabilitet, och tightare fit. krypton är lite högre också. för mig blev det natt och dag i kraft och kantkänsla, då jag inte fick något bra stöd från benet i FT. Det är lite hårdare plast i dalbellon och ID linern är bättre på dalbellon, och spännena är betydligt enklare att ha å göra med... som jag ser det... K2 har återupplivat gamla raichle pjäxan och satt in en bättre innersko Dalbello har förbättrat den gamla raichle pjäxan och satt i en ännu bättre innersko (krypton pro ID) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilken Full Tilt ska jag välja?
Tillbaka
Topp