Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
vilken kamera ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanStahlberg" data-source="post: 266562" data-attributes="member: 34930"><p>Istället för att sattsa 40,000 på en kamera så lägg pengarna på bra objektiv istället! Spelar ingen roll hur bra kamera du har om din objektiv är billiga och inte är skarpa, bilderna kommer blir dåliga! </p><p></p><p>Visst är det en fördel med en snabb kamera, ingen tvekan, men det är inget måste! </p><p>Jag har klarat mig dit jag är idag med en 3,5b/s och 6mp.</p><p></p><p>Nu när jag börjar får saker publicerat, få mer och mer reklamjobb mm så har jag gått över till mer avancerad utrustning! </p><p></p><p>Du behöver inte värstingprylarna från början, en tex D70, 300D eller så funkar helt okej!</p><p></p><p>Sattsa på objektiven och kreativiteten som sagt!</p><p></p><p>Mvh</p><p>Johan Ståhlberg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanStahlberg, post: 266562, member: 34930"] Istället för att sattsa 40,000 på en kamera så lägg pengarna på bra objektiv istället! Spelar ingen roll hur bra kamera du har om din objektiv är billiga och inte är skarpa, bilderna kommer blir dåliga! Visst är det en fördel med en snabb kamera, ingen tvekan, men det är inget måste! Jag har klarat mig dit jag är idag med en 3,5b/s och 6mp. Nu när jag börjar får saker publicerat, få mer och mer reklamjobb mm så har jag gått över till mer avancerad utrustning! Du behöver inte värstingprylarna från början, en tex D70, 300D eller så funkar helt okej! Sattsa på objektiven och kreativiteten som sagt! Mvh Johan Ståhlberg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
vilken kamera ?
Tillbaka
Topp