Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken längd på BC Camox Freebird
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fred-o" data-source="post: 1056822" data-attributes="member: 113833"><p>Jag vet inte hur dan freebirden är. Kombinationen lätt och brett är jag bara lite skeptiskt mot. </p><p>Precis, ett bra gåläge i pjäxan underlättar mycket vad gäller bekvämlighet. </p><p>Bindning tycker jag du ska välja någon av radical varianterna. G3 ion är också bra. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p> [USER=108610]@OHellsing[/USER], ses i pisten lite senare? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fred-o, post: 1056822, member: 113833"] Jag vet inte hur dan freebirden är. Kombinationen lätt och brett är jag bara lite skeptiskt mot. Precis, ett bra gåläge i pjäxan underlättar mycket vad gäller bekvämlighet. Bindning tycker jag du ska välja någon av radical varianterna. G3 ion är också bra. [USER=108610]@OHellsing[/USER], ses i pisten lite senare? :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken längd på BC Camox Freebird
Tillbaka
Topp