Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilken längd på Mantra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sven-Ebanan" data-source="post: 457953" data-attributes="member: 45342"><p>Hej</p><p></p><p>Jag är 178 cm lång och 75 kg tung. Jag har pluggat och tränat annat de senaste åren och inte hunnit åka så mycket men nu tänker jag ta tag i det på allvar. Jag vill köpa mig ett par skidor som funkar över hela berget men främst utanför pisten. Jag funderar på ett par Vökl Mantra men är osäker på längden. 177 eller 184? Jag är väl ingen stjärna men inte helt kass heller. Nån som har tips?</p><p></p><p>Mvh Henke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sven-Ebanan, post: 457953, member: 45342"] Hej Jag är 178 cm lång och 75 kg tung. Jag har pluggat och tränat annat de senaste åren och inte hunnit åka så mycket men nu tänker jag ta tag i det på allvar. Jag vill köpa mig ett par skidor som funkar över hela berget men främst utanför pisten. Jag funderar på ett par Vökl Mantra men är osäker på längden. 177 eller 184? Jag är väl ingen stjärna men inte helt kass heller. Nån som har tips? Mvh Henke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilken längd på Mantra
Tillbaka
Topp