Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken längd på sultan 80?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tonypipit" data-source="post: 617311" data-attributes="member: 101878"><p>Någon har säkert redan ställt frågan men här kommer den iaf igen. Är en kille på 180 cm med ca 73 tunga kilon. Har efter 10 år utan skidåkning börjat åka igen så får nog kalla mig glad nybörjare, haha! Kommer nog att bli mest pist till en början men </p><p>vill ju som alla andra åka puder inom en snar framtid. Har tänkt mig att börja med ett inköp av D sultan 80 men vilken längd</p><p>tänkte ja få lite hjälp med av er alla där ute!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tonypipit, post: 617311, member: 101878"] Någon har säkert redan ställt frågan men här kommer den iaf igen. Är en kille på 180 cm med ca 73 tunga kilon. Har efter 10 år utan skidåkning börjat åka igen så får nog kalla mig glad nybörjare, haha! Kommer nog att bli mest pist till en början men vill ju som alla andra åka puder inom en snar framtid. Har tänkt mig att börja med ett inköp av D sultan 80 men vilken längd tänkte ja få lite hjälp med av er alla där ute! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken längd på sultan 80?
Tillbaka
Topp