vilken längd?

rydbec_k

Ny medlem
vilken längd?
jag är en 180 cm lång pojke som inte kan bestämma sig om längden på en Ride kink bräda, 152cm eller 156?:S jag har troligtvis inte växt klart än och d vore trisst om den blev liten nästa år.
 
vilken längd?
Skulle köra på en 156 om det ska vara någon av dem, är själv 182 lång och kör på 161 till puder och 157 till pipe/park
 
vilken längd?
Jag är 1,75 och åker på en 159 bräda (Smokin snowboards superpark).....Jag är väl i och för sig inte den typiske parkåkaren.
 
Senast ändrad:
vilken längd?
.






Du SKA MINST köra på 156, finns ingen vettig anledning i världen till att du skulle köra på en 152:a..



lycka till!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp