Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken låt i S-special snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Conjak" data-source="post: 892220" data-attributes="member: 125231"><p>Var tvungen att bli medlem bara för att tacka!</p><p></p><p>Inte visste jag att det fanns å många liktänkande därute! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Nötte bokstavligen ut VHSen med "S"!</p><p>Verkar vara borta från "snål spotify" men låten finns på: [MEDIA=youtube]k_7zG4c0Gmk[/MEDIA]</p><p>Minns skogsåkningen speciellt under den här låten när åkarn bryter genom några grenar och snön bara dränker honom. Vardagsmat i dagens filmer men jävlar vad ballt det var då!!! Har inte varit så här åksugen sen jag var 15!</p><p></p><p>TACK STAX!!!!</p><p></p><p>Måste nog ta fram "steak and lobster" för att få lite mer nostalgi, även om den kom lite senare har jag för mig...</p><p></p><p>Ha de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Conjak, post: 892220, member: 125231"] Var tvungen att bli medlem bara för att tacka! Inte visste jag att det fanns å många liktänkande därute! :) Nötte bokstavligen ut VHSen med "S"! Verkar vara borta från "snål spotify" men låten finns på: [MEDIA=youtube]k_7zG4c0Gmk[/MEDIA] Minns skogsåkningen speciellt under den här låten när åkarn bryter genom några grenar och snön bara dränker honom. Vardagsmat i dagens filmer men jävlar vad ballt det var då!!! Har inte varit så här åksugen sen jag var 15! TACK STAX!!!! Måste nog ta fram "steak and lobster" för att få lite mer nostalgi, även om den kom lite senare har jag för mig... Ha de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken låt i S-special snowboard?
Tillbaka
Topp