Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken LINJE gick/går ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilw123" data-source="post: 198416" data-attributes="member: 28487"><p>Men allvarligt.. Ma A.. kom igen när ni läser Matte på C nivå.. på KTH.. har själv läst matte 40 timmar i veckan i ett halvår snart.. Ma A är väll 100h totalt.. så de motsvarar väll ca 8 st Ma A kurser på en höst termin..</p><p></p><p>Lägg märke till att jag skrev C nivå jag förväntar mig att bli bräckt av nån som läst ännu tyngre.. Skulle faktiskt kännas bra.. för jag har lite problem jag behöver hjälp med..</p><p></p><p>Ha de härligt..</p><p></p><p>Rekomenderar alla som ska välja linjer hit o dit att välja så brett som möjligt utifall ni ändrar er vad ni vill göra med era liv. Tro mig nästan alla jag känner har ändrat sina drömmar och mål ett antal gånger när det gäller att bestämma vad man ska bli</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilw123, post: 198416, member: 28487"] Men allvarligt.. Ma A.. kom igen när ni läser Matte på C nivå.. på KTH.. har själv läst matte 40 timmar i veckan i ett halvår snart.. Ma A är väll 100h totalt.. så de motsvarar väll ca 8 st Ma A kurser på en höst termin.. Lägg märke till att jag skrev C nivå jag förväntar mig att bli bräckt av nån som läst ännu tyngre.. Skulle faktiskt kännas bra.. för jag har lite problem jag behöver hjälp med.. Ha de härligt.. Rekomenderar alla som ska välja linjer hit o dit att välja så brett som möjligt utifall ni ändrar er vad ni vill göra med era liv. Tro mig nästan alla jag känner har ändrat sina drömmar och mål ett antal gånger när det gäller att bestämma vad man ska bli [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken LINJE gick/går ni?
Tillbaka
Topp