Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken LINJE gick/går ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave" data-source="post: 255272"><p>Hoppas du läser det för att du har intresset, annars är det ju bara idiotiskt.</p><p>"Jag läser det för att kunna säsonga som kock, det tycker jag är jättesmart, sen när jag tröttnat på säsongandet eller har gått sönder så ska jag börja om på nytt med något annat."</p><p></p><p>Rekommenderar alla som går ut gymnasiet att ta ett break, se sig om i världen(om man nu tycker om det), få erfarenheter - för att komma fram till vad man vill bli. </p><p>Själv hade jag pluggat ekonomi nu om det inte var för att jag kom fram till att det inte är min "cup of tea". Självklart läser jag lite ekonomi för att det är ett måste. Men bli ekonom? Njet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave, post: 255272"] Hoppas du läser det för att du har intresset, annars är det ju bara idiotiskt. "Jag läser det för att kunna säsonga som kock, det tycker jag är jättesmart, sen när jag tröttnat på säsongandet eller har gått sönder så ska jag börja om på nytt med något annat." Rekommenderar alla som går ut gymnasiet att ta ett break, se sig om i världen(om man nu tycker om det), få erfarenheter - för att komma fram till vad man vill bli. Själv hade jag pluggat ekonomi nu om det inte var för att jag kom fram till att det inte är min "cup of tea". Självklart läser jag lite ekonomi för att det är ett måste. Men bli ekonom? Njet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken LINJE gick/går ni?
Tillbaka
Topp