Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken lins?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bejnan" data-source="post: 1146225" data-attributes="member: 128843"><p>Anon sonar infrared gillar jag. Inte lika ljus som prizm hi-pink (som jag förövrigt tycker är för ljus). Riktigt bra i dålig sikt, men funkar också hyfsat i bättre ljusförhållanden. Magnatech och mfi maskerna på anon tycker jag även fungerar klockrent.</p><p></p><p>Dragon lumalens yellow tycker jag också är bättre än motsvarande oakley, dock inte klockren allround då den blir väldigt ljus när solen är framme.</p><p></p><p>Fast är det riktigt flatljus ute så har då inte jag hittat nån lins som fungerar "bra"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bejnan, post: 1146225, member: 128843"] Anon sonar infrared gillar jag. Inte lika ljus som prizm hi-pink (som jag förövrigt tycker är för ljus). Riktigt bra i dålig sikt, men funkar också hyfsat i bättre ljusförhållanden. Magnatech och mfi maskerna på anon tycker jag även fungerar klockrent. Dragon lumalens yellow tycker jag också är bättre än motsvarande oakley, dock inte klockren allround då den blir väldigt ljus när solen är framme. Fast är det riktigt flatljus ute så har då inte jag hittat nån lins som fungerar "bra" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken lins?
Tillbaka
Topp