Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vilken longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Todd-91" data-source="post: 464208" data-attributes="member: 82043"><p>Asså, härregud, sluta generalisera! warp är säkert bra om man har noll krav på en bräda. Sector nine har brädor som är grymma dem med, min off the wall bräda från sector nine kickar ass! men som jag förstår det så vill du glida i stan, kunna ta skarpa kurvor och kör lite slalom ? </p><p></p><p>Då rekomenderar jag ( ingen exepert men vet vad JAG gillar ) en bräda från sector nine med Gullwing sidewinder truckar, eller en 72 eller 78 cm bräda från fiberteck med randal 125 truckar. Köpte min från kahalani i sthlm, men det lär finnas andra ställen att köpa det på..</p><p></p><p>Jack_91_@hotmail.com om du undrar något om brädorna =)</p><p></p><p>Alla tycker olika om brädor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Todd-91, post: 464208, member: 82043"] Asså, härregud, sluta generalisera! warp är säkert bra om man har noll krav på en bräda. Sector nine har brädor som är grymma dem med, min off the wall bräda från sector nine kickar ass! men som jag förstår det så vill du glida i stan, kunna ta skarpa kurvor och kör lite slalom ? Då rekomenderar jag ( ingen exepert men vet vad JAG gillar ) en bräda från sector nine med Gullwing sidewinder truckar, eller en 72 eller 78 cm bräda från fiberteck med randal 125 truckar. Köpte min från kahalani i sthlm, men det lär finnas andra ställen att köpa det på.. Jack_91_@hotmail.com om du undrar något om brädorna =) Alla tycker olika om brädor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vilken longboard?
Tillbaka
Topp