Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vilken longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 527100" data-attributes="member: 54672"><p>lackade kanske lite mycket, det enda jag pratar om är s9's stockbrädor, alltså de som säljs på typ hollywood och liknande affärer. Ja, jag har provat dom. Kanske blev lite hastig i mina uttalanden, har alltså inte provat sidewinder, talar om deras standardtruckar typ alpine osv. </p><p></p><p>Vet att snaken kör på s9 och att deras dh bräda "Bomb hills" eller dylikt ska vara riktigt bra, angående sidewinder så funkar den väll kanske men är sjukt tveksam till att den är så jävla hög men om snaken gillar den så sure..</p><p></p><p>Jag kan helt klart generalisera in alla s9's stockbrädor förutom möjligtvis den med sidewinder som samma skrot och korn.. angående droppad sidewinder så borde det väll förbättra höjden men det är väll verkligen inte så dom säljer bräda i affär? Håller fast vid att jag tycker att det är 100ggr. bättre att plocka ihop brädan själv, nu vet inte jag hur mycket todd åker men ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 527100, member: 54672"] lackade kanske lite mycket, det enda jag pratar om är s9's stockbrädor, alltså de som säljs på typ hollywood och liknande affärer. Ja, jag har provat dom. Kanske blev lite hastig i mina uttalanden, har alltså inte provat sidewinder, talar om deras standardtruckar typ alpine osv. Vet att snaken kör på s9 och att deras dh bräda "Bomb hills" eller dylikt ska vara riktigt bra, angående sidewinder så funkar den väll kanske men är sjukt tveksam till att den är så jävla hög men om snaken gillar den så sure.. Jag kan helt klart generalisera in alla s9's stockbrädor förutom möjligtvis den med sidewinder som samma skrot och korn.. angående droppad sidewinder så borde det väll förbättra höjden men det är väll verkligen inte så dom säljer bräda i affär? Håller fast vid att jag tycker att det är 100ggr. bättre att plocka ihop brädan själv, nu vet inte jag hur mycket todd åker men .... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vilken longboard?
Tillbaka
Topp