Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vilken longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 840831" data-attributes="member: 58560"><p>Jag har en dervish, kusinen provade den en dag utan att ha åkt något tidigare och han beställde en från tyskland för 2900 och är supernöjd.</p><p></p><p>Det bästa med den är att den är lagom på allt</p><p></p><p>Lagom lång för att dancea, men inte för otymplig att cruisa och ha den på stan</p><p>flex 1 är för mig på 67kg egentligen för hårt men då går det bomba backar samt slidea med</p><p>men jag tycker den fortfarande är tillräckligt mjuk för att köra tricks (har börjat med shuvits, pivots och manuals)</p><p></p><p>Nu när man har åkt en hel sommar så det enda man saknar är något som är bäst på en specifik sak</p><p>typ...</p><p>crusing: pintail </p><p>tricks: tan tien</p><p>dancing: dancer / bhangra</p><p>sliding: comet FSM</p><p></p><p>fast det vore kanske lite overkill att ha 5 värstingbrädor ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 840831, member: 58560"] Jag har en dervish, kusinen provade den en dag utan att ha åkt något tidigare och han beställde en från tyskland för 2900 och är supernöjd. Det bästa med den är att den är lagom på allt Lagom lång för att dancea, men inte för otymplig att cruisa och ha den på stan flex 1 är för mig på 67kg egentligen för hårt men då går det bomba backar samt slidea med men jag tycker den fortfarande är tillräckligt mjuk för att köra tricks (har börjat med shuvits, pivots och manuals) Nu när man har åkt en hel sommar så det enda man saknar är något som är bäst på en specifik sak typ... crusing: pintail tricks: tan tien dancing: dancer / bhangra sliding: comet FSM fast det vore kanske lite overkill att ha 5 värstingbrädor ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vilken longboard?
Tillbaka
Topp