Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gnilk" data-source="post: 563777" data-attributes="member: 74174"><p>Min skoda har också motor, fyra hjul, ratt och tak. Förstår inte vad skillnaden är till en Mercedes eller BMW........</p><p>Same, same but different så att säga. </p><p></p><p>Eller, du kan väl skruva upp en Mac Book pro och din Asus och jämföra. Är det exakt likadana komponenter eller är det skillnad. Samma moderkorts layout, samma kondensatorer, samma minnen, samma tekniken för buss-bryggorna, etc, etc..</p><p></p><p>Samma skillnad finns i PC världen, ta en Toshiba portege och jämför med en Toshiba Satellite, om det är exakt samma komponenter i dessa maskiner borde det ju inte finnas en marknad för dem, eller hur? PC som PC så att säga..</p><p></p><p>On topic: iMac är en schysst maskin som jag tycker klarar det mesta. Mac Pro behöver du troligen inte för privat bruk. Som bärbar tycker jag 15" Mac Book Pro är det bästa valet i tradeoff anslutningar vs. släpbarhet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gnilk, post: 563777, member: 74174"] Min skoda har också motor, fyra hjul, ratt och tak. Förstår inte vad skillnaden är till en Mercedes eller BMW........ Same, same but different så att säga. Eller, du kan väl skruva upp en Mac Book pro och din Asus och jämföra. Är det exakt likadana komponenter eller är det skillnad. Samma moderkorts layout, samma kondensatorer, samma minnen, samma tekniken för buss-bryggorna, etc, etc.. Samma skillnad finns i PC världen, ta en Toshiba portege och jämför med en Toshiba Satellite, om det är exakt samma komponenter i dessa maskiner borde det ju inte finnas en marknad för dem, eller hur? PC som PC så att säga.. On topic: iMac är en schysst maskin som jag tycker klarar det mesta. Mac Pro behöver du troligen inte för privat bruk. Som bärbar tycker jag 15" Mac Book Pro är det bästa valet i tradeoff anslutningar vs. släpbarhet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Tillbaka
Topp