Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Banzai" data-source="post: 563811" data-attributes="member: 94392"><p>Tja kör en Imac sedan 2,5 år tillbax och sedan i våras en mac book pro 13". Kommer aldrig mer köpa pc. Visst det kostar mer, men min Imac har strulat engång på 2,5år min gamla pc (HP)började strula efter några veckor och den årliga om installationen av windows var ett faktum. Själv kör jag Pc på jobbet och visst de är lika men Mac har en lättare användarvänlighet. PC och windows är på väg ditt också med sina ny operativ system. Sedan har du känslan det är att jämföra en kinesisk bil mot en tysk premium bil. Finns säkert jätte fina Pc:s med solid känsla men de kostar mer så då är man nästan uppe i samma pris klass. </p><p>Min Book's batteri räcker i 4h knappt cirka 2 filmer brulkar den greja. Nu finns det ett nytt mkt bättre batteri som jag har tänkt att byta med. Ska räcka uppåt 7h men räcker det 5,5 - 6h är jag nöjd. Kör alltid datorn på max belysning och tangentbordsbelysingen på när det behövs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Banzai, post: 563811, member: 94392"] Tja kör en Imac sedan 2,5 år tillbax och sedan i våras en mac book pro 13". Kommer aldrig mer köpa pc. Visst det kostar mer, men min Imac har strulat engång på 2,5år min gamla pc (HP)började strula efter några veckor och den årliga om installationen av windows var ett faktum. Själv kör jag Pc på jobbet och visst de är lika men Mac har en lättare användarvänlighet. PC och windows är på väg ditt också med sina ny operativ system. Sedan har du känslan det är att jämföra en kinesisk bil mot en tysk premium bil. Finns säkert jätte fina Pc:s med solid känsla men de kostar mer så då är man nästan uppe i samma pris klass. Min Book's batteri räcker i 4h knappt cirka 2 filmer brulkar den greja. Nu finns det ett nytt mkt bättre batteri som jag har tänkt att byta med. Ska räcka uppåt 7h men räcker det 5,5 - 6h är jag nöjd. Kör alltid datorn på max belysning och tangentbordsbelysingen på när det behövs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Tillbaka
Topp