Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 563899"><p>apple som företag låser gärna upp sina kunder (microsoft också för den delen). </p><p></p><p>Att köpa en mac och sen köra windows är ju nästan ännu mer korkat.</p><p></p><p>ALLA datorer har ett "skal" för att skydda, men alla har inte ett i "lifestyledesign i vitt".</p><p></p><p>min erfarenhet säger mig att de som väljer mac privat inte har koll på elektronik prylar men gillar mer än gärna att saker ska se "fina" ut, inte efter deras egen smak då utan efter vad storföretag tycker att de ska tycka är fint. </p><p></p><p>Mac är inte dåligt men det är inte värt pengarna om man inte som jag skrev främst bryr sig om yta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 563899"] apple som företag låser gärna upp sina kunder (microsoft också för den delen). Att köpa en mac och sen köra windows är ju nästan ännu mer korkat. ALLA datorer har ett "skal" för att skydda, men alla har inte ett i "lifestyledesign i vitt". min erfarenhet säger mig att de som väljer mac privat inte har koll på elektronik prylar men gillar mer än gärna att saker ska se "fina" ut, inte efter deras egen smak då utan efter vad storföretag tycker att de ska tycka är fint. Mac är inte dåligt men det är inte värt pengarna om man inte som jag skrev främst bryr sig om yta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Tillbaka
Topp