Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 564896"><p>Eftersom jag personligen inte bryr mig om laptops då jag hatar att att använda dem är jag nyfiken på de stationära?</p><p></p><p></p><p>Eftersom de sannolikt är mitt påstående du syftar på skrev jag inte teknikointresserade utan tvärtom de gillar teknikprylar med de har ingen KOLL dvs djupare kunskap. Faktumet att de jobbar på google behöver ju inte betyda att de har bra koll på hårdvara heller?</p><p></p><p></p><p>WAF gäller stereoprylar som delar utrymme med möbler i vardagsrummet, om du inte får ha din laptop för din fru/sambo pga dess utseende har du stora problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 564896"] Eftersom jag personligen inte bryr mig om laptops då jag hatar att att använda dem är jag nyfiken på de stationära? Eftersom de sannolikt är mitt påstående du syftar på skrev jag inte teknikointresserade utan tvärtom de gillar teknikprylar med de har ingen KOLL dvs djupare kunskap. Faktumet att de jobbar på google behöver ju inte betyda att de har bra koll på hårdvara heller? WAF gäller stereoprylar som delar utrymme med möbler i vardagsrummet, om du inte får ha din laptop för din fru/sambo pga dess utseende har du stora problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken MAC är bäst?
Tillbaka
Topp