Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
vilken mp3, Ipod eller musikspelare är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 447049" data-attributes="member: 57206"><p>Kan verkligen inte hålla med om att iPod Nano har dålig batteritid.</p><p>Jag har en 8 gigare och det batteriet räcker fanemig i dagar.</p><p>Har tredje generationens iPod. iPoden i sig fungerar mkt bra och är oerhört smidig, bra navigation osv.</p><p></p><p>Annat är det med iTunes, jävla skitprogram. Går inte att lägga in .wma-låtar då Apple & Microsoft självklart inte vill stödja varanndra, om man ska ha covers till album måste man köpa skiten i jävla iTunesstore. Om låten väl finns i iTunesbiblioteket går det inte att bara ta ett cover som man har på datorn och lägga in utan man måste ladda ner det från iTunesstore (vet dock inte om det kostar pengar men jag vill då inte registrera mitt kreditkort bara för att tanka något cover till ett album). </p><p></p><p>+ För iPoden i sig då den är väldigt bra, inga fel på den.</p><p>+ För Griffins alla iPodtillbehör som t.ex. FM-sändare till bilen så att jag kan spela upp min musik där. </p><p>- För iTunes och att .wma-låtar inte är kompatibla.</p><p></p><p>Alltså du kan inte föra över musik till iPoden genom utforskaren, du måste ha iTunes. iTunes kan inte spela upp .wma utan då måste du konvertera dom först innan du lägger in dom. Tror dock det finns program som gör att man kan lägga in låtar via utforskaren nu. </p><p></p><p>Om du har windows eller mac spelar ju ingen roll då det är iTunes man lägger in låtar genom och det är gratis att ladda ner. Programet i sig är väl ett bra program ändå även fast jag stör mig på ovannämnda saker.</p><p></p><p>Jag köpte min iPod Nano 8gb i USA för 1300 kr efter mycket om och men om jag verkligen skulle införskaffa mig något från Apple. Är dock så här i efterhand helt klart nöjd förutom dom saker jag nämnt. Känns ändå som att mp3-spelaren i sig är en av dom bästa på marknaden idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 447049, member: 57206"] Kan verkligen inte hålla med om att iPod Nano har dålig batteritid. Jag har en 8 gigare och det batteriet räcker fanemig i dagar. Har tredje generationens iPod. iPoden i sig fungerar mkt bra och är oerhört smidig, bra navigation osv. Annat är det med iTunes, jävla skitprogram. Går inte att lägga in .wma-låtar då Apple & Microsoft självklart inte vill stödja varanndra, om man ska ha covers till album måste man köpa skiten i jävla iTunesstore. Om låten väl finns i iTunesbiblioteket går det inte att bara ta ett cover som man har på datorn och lägga in utan man måste ladda ner det från iTunesstore (vet dock inte om det kostar pengar men jag vill då inte registrera mitt kreditkort bara för att tanka något cover till ett album). + För iPoden i sig då den är väldigt bra, inga fel på den. + För Griffins alla iPodtillbehör som t.ex. FM-sändare till bilen så att jag kan spela upp min musik där. - För iTunes och att .wma-låtar inte är kompatibla. Alltså du kan inte föra över musik till iPoden genom utforskaren, du måste ha iTunes. iTunes kan inte spela upp .wma utan då måste du konvertera dom först innan du lägger in dom. Tror dock det finns program som gör att man kan lägga in låtar via utforskaren nu. Om du har windows eller mac spelar ju ingen roll då det är iTunes man lägger in låtar genom och det är gratis att ladda ner. Programet i sig är väl ett bra program ändå även fast jag stör mig på ovannämnda saker. Jag köpte min iPod Nano 8gb i USA för 1300 kr efter mycket om och men om jag verkligen skulle införskaffa mig något från Apple. Är dock så här i efterhand helt klart nöjd förutom dom saker jag nämnt. Känns ändå som att mp3-spelaren i sig är en av dom bästa på marknaden idag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
vilken mp3, Ipod eller musikspelare är bäst?
Tillbaka
Topp