Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken offpistskida ska jag välja
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pistride" data-source="post: 531091" data-attributes="member: 93444"><p>Under ett skidår åker jag runt 20 dagar, och då bara pistade backar. Jag anser själv när det handlar om pist att jag tillhör avacerade åkare. Nu vill jag ha andra utmaningar än de som finns i pisten, så jag har funderat på skaffa en offpist skida. Nu är det så att jag har ingen som helst erfarenhet av offpistskidor. Vad skall jag tänka på när jag köper en sådan skida. Själv är jag inne på Head eller Rossignol skidor, men det finns säker andra skidor som är lika bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pistride, post: 531091, member: 93444"] Under ett skidår åker jag runt 20 dagar, och då bara pistade backar. Jag anser själv när det handlar om pist att jag tillhör avacerade åkare. Nu vill jag ha andra utmaningar än de som finns i pisten, så jag har funderat på skaffa en offpist skida. Nu är det så att jag har ingen som helst erfarenhet av offpistskidor. Vad skall jag tänka på när jag köper en sådan skida. Själv är jag inne på Head eller Rossignol skidor, men det finns säker andra skidor som är lika bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken offpistskida ska jag välja
Tillbaka
Topp