Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken ort i Kanda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 424407" data-attributes="member: 59533"><p>De som vi träffat från Banff iår har itne varit överlyckliga över åkningen. De har visserligen fått ganska lite snö men allmänt verkade det som. Finns för och nackdelar med alla ställne. Men mindre, intimare, BRA party (faktiskt!), bra åkning om man turar mycket, då är Golden helrätt. Turar du inget eller måste ha en park går det helt bort. Då är Whistler bättre. Jag vet exakt vart jag skulle dra om jag skulle göra en säsong till i Kanada men det kan jag inte säga riktigt än ;D</p><p></p><p>Finns många fina små ställen (med betoning på små) i BC.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 424407, member: 59533"] De som vi träffat från Banff iår har itne varit överlyckliga över åkningen. De har visserligen fått ganska lite snö men allmänt verkade det som. Finns för och nackdelar med alla ställne. Men mindre, intimare, BRA party (faktiskt!), bra åkning om man turar mycket, då är Golden helrätt. Turar du inget eller måste ha en park går det helt bort. Då är Whistler bättre. Jag vet exakt vart jag skulle dra om jag skulle göra en säsong till i Kanada men det kan jag inte säga riktigt än ;D Finns många fina små ställen (med betoning på små) i BC. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken ort i Kanda?
Tillbaka
Topp