Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vilken påse
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vixtricks" data-source="post: 133340" data-attributes="member: 41724"><p>IKEA påsarna... Lätt grymast. du kan ha dem till allt.. själv brukar jag använda dem som sovsäck när jag skall på fest nån stans.. Det börjar med att man fyller påsen med bira och vin samt häller över is så det räcker hela kvällen.. När biran är uppdrucken och isen är smällt så tar man ett uppfriskande bad i den smältna isen. Sen tömmer man påsen från vatten och blåser upp en så kallad alkis kudde (Blås upp plasten i ett tomt vin-tetra) Sen är det bara att krypa ner och sova djupt!!</p><p></p><p>Det kallar jag image!! ;o)</p><p></p><p>//Vick the D...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vixtricks, post: 133340, member: 41724"] IKEA påsarna... Lätt grymast. du kan ha dem till allt.. själv brukar jag använda dem som sovsäck när jag skall på fest nån stans.. Det börjar med att man fyller påsen med bira och vin samt häller över is så det räcker hela kvällen.. När biran är uppdrucken och isen är smällt så tar man ett uppfriskande bad i den smältna isen. Sen tömmer man påsen från vatten och blåser upp en så kallad alkis kudde (Blås upp plasten i ett tomt vin-tetra) Sen är det bara att krypa ner och sova djupt!! Det kallar jag image!! ;o) //Vick the D... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vilken påse
Tillbaka
Topp