Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jernevi" data-source="post: 473759" data-attributes="member: 54607"><p>asså jag har nu senaste gången kört på ett par race pjux från head, alldeles för hårda. Jag har egentlöigen aldrig haft problem med pjäxor och liksom tagit det som funnits till hands. har valt att satsa på skidor istället för pjuxen, vilken nu i efterhand har varit ganska idiotiskt. Har funderat på 3-dels pjäxor men vad är fördelen/nackdelen med dem? Åker så mycket jag kan under året tidigare har det väl varit ungefär en 3 veckor per år och skall nu göra min första säsong i whistler. Åker väl relativt bra och gillar park och puder. skall försöka satsa lite mer på park iår än tidigare år. eftersom jag inte åker särskilt mycket pist är jag inte den personen som står på som faan i pisten. Men hamnar jag i en pist klart jag står på liksom.</p><p></p><p>så en fråga jag gärnra vill ha besvarad är: vad är fördelen/nackdelen med 3-delspjäxor samt banliga överlappspjäxor om man åker den åkstilen jag kör vill säga?</p><p></p><p>är tacksam för alla tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jernevi, post: 473759, member: 54607"] asså jag har nu senaste gången kört på ett par race pjux från head, alldeles för hårda. Jag har egentlöigen aldrig haft problem med pjäxor och liksom tagit det som funnits till hands. har valt att satsa på skidor istället för pjuxen, vilken nu i efterhand har varit ganska idiotiskt. Har funderat på 3-dels pjäxor men vad är fördelen/nackdelen med dem? Åker så mycket jag kan under året tidigare har det väl varit ungefär en 3 veckor per år och skall nu göra min första säsong i whistler. Åker väl relativt bra och gillar park och puder. skall försöka satsa lite mer på park iår än tidigare år. eftersom jag inte åker särskilt mycket pist är jag inte den personen som står på som faan i pisten. Men hamnar jag i en pist klart jag står på liksom. så en fråga jag gärnra vill ha besvarad är: vad är fördelen/nackdelen med 3-delspjäxor samt banliga överlappspjäxor om man åker den åkstilen jag kör vill säga? är tacksam för alla tips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken pjäxa?
Tillbaka
Topp