Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarlH" data-source="post: 474424" data-attributes="member: 37123"><p>Intressant. Ser ju uråldriga ut. </p><p>När kom dom nya versionerna av pjäxorna? Är det nånting som fler och fler tillverkare gör eller? Vad jag menar är om trenden går mot den här typen av pjäxor, eller om det kommer förbli överlappspjäxor. Låter ju på dig som det är en mindre välsignelse, men då tycker jag att utvecklingen borde gått mot den typen för länge sen. Iofs känns det som just pjäxor har fått stå i skuggan för skidor när det gäller produktutveckling. </p><p></p><p>Vad är skillnaden rent praktiskt? Byta plös är väl inte så vanligt att man behöver göra, möjligtvis att ha en pistbrännarplös och en jibbingplös, men det känns inte som det är så vanligt att folk gör. Vad menar du med att de tillåter benen att flexa framåt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarlH, post: 474424, member: 37123"] Intressant. Ser ju uråldriga ut. När kom dom nya versionerna av pjäxorna? Är det nånting som fler och fler tillverkare gör eller? Vad jag menar är om trenden går mot den här typen av pjäxor, eller om det kommer förbli överlappspjäxor. Låter ju på dig som det är en mindre välsignelse, men då tycker jag att utvecklingen borde gått mot den typen för länge sen. Iofs känns det som just pjäxor har fått stå i skuggan för skidor när det gäller produktutveckling. Vad är skillnaden rent praktiskt? Byta plös är väl inte så vanligt att man behöver göra, möjligtvis att ha en pistbrännarplös och en jibbingplös, men det känns inte som det är så vanligt att folk gör. Vad menar du med att de tillåter benen att flexa framåt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken pjäxa?
Tillbaka
Topp