Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken radie har ni på höger resp. vänster skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 589918" data-attributes="member: 12152"><p>Hehe, undrar om han har hittat ett par fina gröna lagg i nån container som bara var lite trasiga i ena änden. Jag gillar bindningen skarpt. Dom där gamla Tyroliaklämmorna är underskattade. Och istoppat i pjucken är alltid the new shit för den som vågar. </p><p></p><p>Jag ser redan framför mig hur det kommer se ut på forumet framåt höstkanten 2011 när Conrad börjar prångla iväg nästårsgrejor. </p><p></p><p>"Sportconrad fuskar med skifitting!"</p><p>"Snedkapat, vad göra?" </p><p>och sen på K&S på våren: </p><p>"Monterade för 312mm och swallowtailkapade till 187cm"</p><p>För att inte tala om prångel-Andrés annonser med okapade skidor i plast.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 589918, member: 12152"] Hehe, undrar om han har hittat ett par fina gröna lagg i nån container som bara var lite trasiga i ena änden. Jag gillar bindningen skarpt. Dom där gamla Tyroliaklämmorna är underskattade. Och istoppat i pjucken är alltid the new shit för den som vågar. Jag ser redan framför mig hur det kommer se ut på forumet framåt höstkanten 2011 när Conrad börjar prångla iväg nästårsgrejor. "Sportconrad fuskar med skifitting!" "Snedkapat, vad göra?" och sen på K&S på våren: "Monterade för 312mm och swallowtailkapade till 187cm" För att inte tala om prångel-Andrés annonser med okapade skidor i plast. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken radie har ni på höger resp. vänster skida?
Tillbaka
Topp