Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken ryggsäck har du när du turar och varför ska jag köpa en likadan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duderino" data-source="post: 1300517" data-attributes="member: 14977"><p>Eller finns det någon ännu bättre som jag borde överväga?</p><p></p><p>Söker en bra ryggsäck för dagsturer (med splitboard) i främst Sverige och Norge. Den långsiktiga planen är att genomföra någon flerdagarstur med boende i hyttor om nåt år.</p><p></p><p>Önskelistan,</p><ol> <li data-xf-list-type="ol">Låg vikt</li> <li data-xf-list-type="ol">Hjälmnät som fungerar även med en snowboard vertikalt fäst på ryggan</li> <li data-xf-list-type="ol">Helst något sätt att fästa en vattenflaska utanpå (använder inte ”camelbak”)</li> <li data-xf-list-type="ol">Åtkomst till huvudfacket via ryggen</li> <li data-xf-list-type="ol">Gärna en säck som kan expanderas eller komprimeras efter behov</li> <li data-xf-list-type="ol">Möjlighet att fästa en snowboard vertikalt</li> </ol><p>Jag tar gärna emot synpunkter på om jag tänkt fel kring mina önskemål.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duderino, post: 1300517, member: 14977"] Eller finns det någon ännu bättre som jag borde överväga? Söker en bra ryggsäck för dagsturer (med splitboard) i främst Sverige och Norge. Den långsiktiga planen är att genomföra någon flerdagarstur med boende i hyttor om nåt år. Önskelistan, [LIST=1] [*]Låg vikt [*]Hjälmnät som fungerar även med en snowboard vertikalt fäst på ryggan [*]Helst något sätt att fästa en vattenflaska utanpå (använder inte ”camelbak”) [*]Åtkomst till huvudfacket via ryggen [*]Gärna en säck som kan expanderas eller komprimeras efter behov [*]Möjlighet att fästa en snowboard vertikalt [/LIST] Jag tar gärna emot synpunkter på om jag tänkt fel kring mina önskemål. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken ryggsäck har du när du turar och varför ska jag köpa en likadan?
Tillbaka
Topp