Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken ryggsäck har du när du turar och varför ska jag köpa en likadan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frasse-Masen" data-source="post: 1300848" data-attributes="member: 181158"><p>Hm, nä. Var tvungen att ta fram ryggan för att kolla, vilket betyder att det inte stört. Sedan kan jag inte påstå att jag använt den i extrema förhållanden, men ändå knatat upp för ett par berg med skidor fästa i remmarna, och då har det snarare varit enklare att öppna från botten.</p><p></p><p>Styrkorna med ryggan är att den sitter bra med rejäla höftremmar som avlastar vikten. Och att man får plats med hjälmen så att man får undan den när det är för varmt, typ på skidbussen osv.</p><p></p><p>Enda nackdelen är om man vandrar när det är för varmt då den saknar det där nätet som ger luftning mellan rygg och rygga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frasse-Masen, post: 1300848, member: 181158"] Hm, nä. Var tvungen att ta fram ryggan för att kolla, vilket betyder att det inte stört. Sedan kan jag inte påstå att jag använt den i extrema förhållanden, men ändå knatat upp för ett par berg med skidor fästa i remmarna, och då har det snarare varit enklare att öppna från botten. Styrkorna med ryggan är att den sitter bra med rejäla höftremmar som avlastar vikten. Och att man får plats med hjälmen så att man får undan den när det är för varmt, typ på skidbussen osv. Enda nackdelen är om man vandrar när det är för varmt då den saknar det där nätet som ger luftning mellan rygg och rygga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken ryggsäck har du när du turar och varför ska jag köpa en likadan?
Tillbaka
Topp