Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken ska man välja? (bräda)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kakan80" data-source="post: 136609" data-attributes="member: 15651"><p>Tja! Jag har ingen koll på de brädor som du hittat. Däremot har jag en grym bräda till salu. Egentligen hade jag gärna haft kvar den men så här till jul så måste man ju ha pengar. (Har just köpt en burton T6(burtons värsting) och upptäckt att min gamla bräda var näst intill lika bra) </p><p>Det är en Salomon Fastback 160 cm 03 köpt 04 och körd på typ i två veckor så den är nästan i nyskick. Brädan är halvhård, har grymmt skär och är otroligt fartstabil. en riktig allroundbräda.</p><p>Jag hade tänkt mig 1700 för denna</p><p></p><p>Om du vill ha en längre bräda så vill min pojkvän sälja sin; en Salomon precept 167 cm 03 köpt 05 åkt på i en dag och alltså i nyskick. Den är hård och har oxå den grymmt skär och fartstabilitet. </p><p>1800 för denna. </p><p></p><p>Jag har tyvärr ingen bindning att erbjuda, men man bör ha rätt hård bindning till dessa brädor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kakan80, post: 136609, member: 15651"] Tja! Jag har ingen koll på de brädor som du hittat. Däremot har jag en grym bräda till salu. Egentligen hade jag gärna haft kvar den men så här till jul så måste man ju ha pengar. (Har just köpt en burton T6(burtons värsting) och upptäckt att min gamla bräda var näst intill lika bra) Det är en Salomon Fastback 160 cm 03 köpt 04 och körd på typ i två veckor så den är nästan i nyskick. Brädan är halvhård, har grymmt skär och är otroligt fartstabil. en riktig allroundbräda. Jag hade tänkt mig 1700 för denna Om du vill ha en längre bräda så vill min pojkvän sälja sin; en Salomon precept 167 cm 03 köpt 05 åkt på i en dag och alltså i nyskick. Den är hård och har oxå den grymmt skär och fartstabilitet. 1800 för denna. Jag har tyvärr ingen bindning att erbjuda, men man bör ha rätt hård bindning till dessa brädor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken ska man välja? (bräda)
Tillbaka
Topp