Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken skida är bäst lämpad för säsong i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidPersson" data-source="post: 457351" data-attributes="member: 28728"><p>Jag kommer ha två par skidor. Ett par park skidor och ett par för puder. Till att börja med iaf. Kanske är bäst att ha ett mellanpar, men vet ej om jag kommer få råd. Så denna frågeställning utgår från att jag ska ha två par skidor, ett par för park, och ett par för offpisten.</p><p></p><p>Jag vet att man måste kompromissa, men som jag skrev vill jag att de ska vara sjukt jälva bra när det är midjedjupt. MEN, eftersom dessa förhållande kanske inte är särskilt vanliga? så vill jag ha en skida som jag kan ha så roligt som möjligt med i de förhållanden som råder i whistler. 50% av tiden där kommer jag åka offpist, så blir väl en del uppspårat också. </p><p></p><p>Var skidan ska prestera bäst blir alltså i midjedjupt puder, MEN jag vill gärna ha roligt på den tiden emellan ocskå. Om det går att hitta en sådan lösning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidPersson, post: 457351, member: 28728"] Jag kommer ha två par skidor. Ett par park skidor och ett par för puder. Till att börja med iaf. Kanske är bäst att ha ett mellanpar, men vet ej om jag kommer få råd. Så denna frågeställning utgår från att jag ska ha två par skidor, ett par för park, och ett par för offpisten. Jag vet att man måste kompromissa, men som jag skrev vill jag att de ska vara sjukt jälva bra när det är midjedjupt. MEN, eftersom dessa förhållande kanske inte är särskilt vanliga? så vill jag ha en skida som jag kan ha så roligt som möjligt med i de förhållanden som råder i whistler. 50% av tiden där kommer jag åka offpist, så blir väl en del uppspårat också. Var skidan ska prestera bäst blir alltså i midjedjupt puder, MEN jag vill gärna ha roligt på den tiden emellan ocskå. Om det går att hitta en sådan lösning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken skida är bäst lämpad för säsong i Whistler?
Tillbaka
Topp