Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken skida bör jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalle188" data-source="post: 221119" data-attributes="member: 58722"><p>Så du förklarar är ju trots allt en skida som b2 en optimal eller som ovan skrev en metron skida! de skidorna ligger på ca 75 mm i midjan och det tycker jag är bra om man bara vill ha en skida för de olika ändamål som du har beskrivet. Om du skulle välja en skida som med större midja skulle du inte ha den åk glädjen i pisten och om du skulle välja med smalare midja blir det tvärtom! Sen när det gäller längden borde du ha en skida som något länge än dig, alltså runt 185 cm! det tycker jag i alla fall...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalle188, post: 221119, member: 58722"] Så du förklarar är ju trots allt en skida som b2 en optimal eller som ovan skrev en metron skida! de skidorna ligger på ca 75 mm i midjan och det tycker jag är bra om man bara vill ha en skida för de olika ändamål som du har beskrivet. Om du skulle välja en skida som med större midja skulle du inte ha den åk glädjen i pisten och om du skulle välja med smalare midja blir det tvärtom! Sen när det gäller längden borde du ha en skida som något länge än dig, alltså runt 185 cm! det tycker jag i alla fall... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken skida bör jag välja?
Tillbaka
Topp