Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilken skida köpte jag =0) ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterH" data-source="post: 619057" data-attributes="member: 82038"><p>Mors</p><p></p><p>Köpte helt oplanerat ett par GS race skidor.</p><p>Då jag just börjat fuska lätt med portar så var det kittlande att få prova ett riktigt par. Det var splitt nya men några år gamla.</p><p>Kan någon hjälpa mig att tyda vad jag köpt samt gissa årsmodell?</p><p></p><p>Salomon Equipe Race GS LAB med extra LAB etikett.</p><p>Röda</p><p>Made in France.</p><p>Guldfärgad Hangl platta med 9-16 bindning (det var den jag fick till dem)</p><p>180cm och R21m</p><p></p><p>Har bara åkt på den en dag i Romme på vägen hem.</p><p>De var otroligt stabila men tröga att komma in i sväng med (taskig tekning?).</p><p>Det gick bättre när det var lite isigare senare på dagen.</p><p>Kan man justera fram bindningen något för att snabbare komma in i sväng?</p><p></p><p>Mvh</p><p>Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterH, post: 619057, member: 82038"] Mors Köpte helt oplanerat ett par GS race skidor. Då jag just börjat fuska lätt med portar så var det kittlande att få prova ett riktigt par. Det var splitt nya men några år gamla. Kan någon hjälpa mig att tyda vad jag köpt samt gissa årsmodell? Salomon Equipe Race GS LAB med extra LAB etikett. Röda Made in France. Guldfärgad Hangl platta med 9-16 bindning (det var den jag fick till dem) 180cm och R21m Har bara åkt på den en dag i Romme på vägen hem. De var otroligt stabila men tröga att komma in i sväng med (taskig tekning?). Det gick bättre när det var lite isigare senare på dagen. Kan man justera fram bindningen något för att snabbare komma in i sväng? Mvh Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilken skida köpte jag =0) ?
Tillbaka
Topp