Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det beror pa vad man tycker ar snyggt. Ingen ar bast, de flesta ar bra, man far lov att hitta sin egen favorit. Personligen tycker jag att Rossignol Scratch ar ratt fula och jag tycker inte att de verkar bra utan jag vet att de ar halvbra, de far 6 smultron av 10 mojliga fran mig.
Rossignol scratch har väl en relativt schysst design men allvarligt mjukare skida får man ju leta efter, du har ju inte en möjlighet att få fast skidan i höga farter i en backe med hårt underlag, jag kan egentligen inte rekomendera så himla många skidor som har dom egenskaperna men det finns två skidor som ligger bra till i mina synpunkter och det är Salomon 1080 helst i samma längd som en själv eller så har du K2 Public Enemy som är mjuk men är väldigt vridstyv så det går att ligga på bra med skidan i höga farter!
satsa på ett par riktigt bra skidor, och om du e grym på skidor så kvittar de hur skidorna ser ut. jag tycker de e mycket råare att åka på ett par halvbra skidor och va riktigt grym än att ha den fetaste utrustningen men kan knappt använda grejerna.
men om man ska svara på frågan tycker jag rossignel scratch dom e ruggigt snygga och bra.
Scratch är skitsköna.. Bara att belaget ovanpå är typ gummi. Så om man har vassa stål kanter så kan skidorna skära upp sig mot varandra. Men den finns även utan gummi ovanpå.. Köp den isåfall osv osv osv.
Sag mig vad du ska anvanda skidan till, vart i varlden du ska aka, hur duktig du ar samt hur tung du ar (och eventuellt hur lang du ar) sa ska jag ge dig en hint om vilka skidor du skall valja emellan.
Jag kan ju inte säga att den är snyggast, men Völkl G4 är grymt sköna och har ett riktigt bra grepp även i en hård pist. Ganska styva skidor som ger mycket tillbaka om man kan åka dom rätt.