Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skida tycker ni e snyggast lr bäst???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Abisko" data-source="post: 78729" data-attributes="member: 553"><p>Rossignol scratch har väl en relativt schysst design men allvarligt mjukare skida får man ju leta efter, du har ju inte en möjlighet att få fast skidan i höga farter i en backe med hårt underlag, jag kan egentligen inte rekomendera så himla många skidor som har dom egenskaperna men det finns två skidor som ligger bra till i mina synpunkter och det är Salomon 1080 helst i samma längd som en själv eller så har du K2 Public Enemy som är mjuk men är väldigt vridstyv så det går att ligga på bra med skidan i höga farter!</p><p></p><p>MvH Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Abisko, post: 78729, member: 553"] Rossignol scratch har väl en relativt schysst design men allvarligt mjukare skida får man ju leta efter, du har ju inte en möjlighet att få fast skidan i höga farter i en backe med hårt underlag, jag kan egentligen inte rekomendera så himla många skidor som har dom egenskaperna men det finns två skidor som ligger bra till i mina synpunkter och det är Salomon 1080 helst i samma längd som en själv eller så har du K2 Public Enemy som är mjuk men är väldigt vridstyv så det går att ligga på bra med skidan i höga farter! MvH Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skida tycker ni e snyggast lr bäst???
Tillbaka
Topp