Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5084" data-attributes="member: 10565"><p>Jag hyser väl ungefär lika stora sympatier till Head produkter som du och JCM. </p><p></p><p>Glöm dock inte att det var Head som först introducerade metall i slalomlaggen. Metall är en idag en mycket viktig komponent i ett par bra skidor. Själv tycker jag att skidor utan metall i lika gärna kunde förblivit obyggda. Det är bland annat avsaknandet av metall som gör de där svenska produkterna från Åre så menlösa. </p><p></p><p>Så, låt oss en minut hylla Head för deras metallpionjärskap och sedan så snabbt som möjligt återgå till verkligheten.</p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Metallmagnaten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5084, member: 10565"] Jag hyser väl ungefär lika stora sympatier till Head produkter som du och JCM. Glöm dock inte att det var Head som först introducerade metall i slalomlaggen. Metall är en idag en mycket viktig komponent i ett par bra skidor. Själv tycker jag att skidor utan metall i lika gärna kunde förblivit obyggda. Det är bland annat avsaknandet av metall som gör de där svenska produkterna från Åre så menlösa. Så, låt oss en minut hylla Head för deras metallpionjärskap och sedan så snabbt som möjligt återgå till verkligheten. HWC HitMe Mannen, Myten, Metallmagnaten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skida?
Tillbaka
Topp