Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skiddisciplin passar i OS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GEkroth" data-source="post: 150336" data-attributes="member: 50448"><p>Läste frågan på freeride.nu som är uppe just nu. Man kunde välja vilken skiddisciplin som passade. Själv tycker jag att slopestyle eller extremskidåkning passar bäst. Jag valde slopestyle för att jag tycker det innefattar ganska mycket inom den "moderna" skidåkning. Rails och hopp är ju ganska normalt att se i en modern skidbacke. </p><p>Tänkte ta extremskidåkning för att det är ju skidåkningen som hamnar i fokus då. Men jag valde slopesyle för att jag tycker det verkar roligast att se på. Mer publikvänlig med andra ord.</p><p></p><p>=)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GEkroth, post: 150336, member: 50448"] Läste frågan på freeride.nu som är uppe just nu. Man kunde välja vilken skiddisciplin som passade. Själv tycker jag att slopestyle eller extremskidåkning passar bäst. Jag valde slopestyle för att jag tycker det innefattar ganska mycket inom den "moderna" skidåkning. Rails och hopp är ju ganska normalt att se i en modern skidbacke. Tänkte ta extremskidåkning för att det är ju skidåkningen som hamnar i fokus då. Men jag valde slopesyle för att jag tycker det verkar roligast att se på. Mer publikvänlig med andra ord. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skiddisciplin passar i OS?
Tillbaka
Topp