Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skiddisciplin passar i OS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 150338" data-attributes="member: 42573"><p>Extrem sporter har ju egna mästerskap, som X-games m.fl.</p><p>JAg tycker personligen att extremåkning och slopestyle är roligare att se på, men det är för extremt, passar inte den stora massan. Är nog lite svårsmält för alla gamla stofiler som vill titta på os att man ska glida på metallrör. New school (slopestyle, pipe) är fortfarande relativt nytt, så det behöver nbog ett par år för att bli accepterat. Tyvärr =(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 150338, member: 42573"] Extrem sporter har ju egna mästerskap, som X-games m.fl. JAg tycker personligen att extremåkning och slopestyle är roligare att se på, men det är för extremt, passar inte den stora massan. Är nog lite svårsmält för alla gamla stofiler som vill titta på os att man ska glida på metallrör. New school (slopestyle, pipe) är fortfarande relativt nytt, så det behöver nbog ett par år för att bli accepterat. Tyvärr =( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skiddisciplin passar i OS?
Tillbaka
Topp