Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="speakr_gus" data-source="post: 1069978" data-attributes="member: 103157"><p>Sitter med samma huvudbry. </p><p>Det snöläget är ju helt klart viktat åt de franska alperna eller typ Lech/St Anton.</p><p>Avoriaz har jag varit i innan och det är en liten by men med tillgång till stort område att åka i.</p><p>Gillade byn, de har inte några bilar utan det är häst och vagn eller promenad som gäller. Hur som, det är små avstånd så det funkar.</p><p></p><p>Åker du flyg ned? </p><p>Sitter i skrivande stund och kikar på hur man ska ta sig ner för lite åkning vecka 5 men hittar inte några bra flighter som passar med arbetsdagar mm.</p><p></p><p>Sen ser jag inte mycket boenden...... (hotel)</p><p></p><p>/gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="speakr_gus, post: 1069978, member: 103157"] Sitter med samma huvudbry. Det snöläget är ju helt klart viktat åt de franska alperna eller typ Lech/St Anton. Avoriaz har jag varit i innan och det är en liten by men med tillgång till stort område att åka i. Gillade byn, de har inte några bilar utan det är häst och vagn eller promenad som gäller. Hur som, det är små avstånd så det funkar. Åker du flyg ned? Sitter i skrivande stund och kikar på hur man ska ta sig ner för lite åkning vecka 5 men hittar inte några bra flighter som passar med arbetsdagar mm. Sen ser jag inte mycket boenden...... (hotel) /gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort alperna
Tillbaka
Topp