Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kersch" data-source="post: 1069981" data-attributes="member: 88810"><p>Ja snöläget är ju så, verkar vara allra mest snö i 3 dalarna för tillfället. Har ej varit i franska alperna tidigare men har hört att de inte preparerar backarna särskilt bra, vilket jag tycker är viktigt. Vill såklart åka en del pist också! Österrike ska tydligen vara bäst när det gäller sånt. Synd bara att det i princip bara är St Anton som är bra snömässigt där just nu! </p><p></p><p>Blir nog flyg tänker jag, men lutar nu åt mitten av mars som det bär av istället. Svårt att veta hur snöläget ser ut då också. Bara att chansa och boka antar jag.. Kanske Cervinia/Zermatt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kersch, post: 1069981, member: 88810"] Ja snöläget är ju så, verkar vara allra mest snö i 3 dalarna för tillfället. Har ej varit i franska alperna tidigare men har hört att de inte preparerar backarna särskilt bra, vilket jag tycker är viktigt. Vill såklart åka en del pist också! Österrike ska tydligen vara bäst när det gäller sånt. Synd bara att det i princip bara är St Anton som är bra snömässigt där just nu! Blir nog flyg tänker jag, men lutar nu åt mitten av mars som det bär av istället. Svårt att veta hur snöläget ser ut då också. Bara att chansa och boka antar jag.. Kanske Cervinia/Zermatt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort alperna
Tillbaka
Topp