Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 118189" data-attributes="member: 34055"><p>vilken du än väljer så kommer du få kul</p><p>det sagt så</p><p></p><p>om du vill ha bra åkning och bra uteliv</p><p>så föreslår jag st.anton en klasiker med tyvär lite för mkt svenskar. (men dom e kul dom med)</p><p>puder åkning hittar du massor i st.anton så länge du inte e rädd för att knalla en liten bit.</p><p></p><p>Chamonix e oxo bra utelivet här e snäppet vassare än anton och åkningen är oxo väldigt bra</p><p>tyvär så finns där ett problem med chamonix.</p><p>svårt att få tag i puder det åks upp väldigt fort enligt min erfarenhet.</p><p>sen känner jag iofs inte till cham lika bra som anton.</p><p></p><p>Ett annat bra ställe är lech i samma system som st.anton med bara en massa rika människor</p><p>som inte har upptäckt att där finns snö utanför pisten</p><p>inte mkt till uteliv men sjysst åkning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 118189, member: 34055"] vilken du än väljer så kommer du få kul det sagt så om du vill ha bra åkning och bra uteliv så föreslår jag st.anton en klasiker med tyvär lite för mkt svenskar. (men dom e kul dom med) puder åkning hittar du massor i st.anton så länge du inte e rädd för att knalla en liten bit. Chamonix e oxo bra utelivet här e snäppet vassare än anton och åkningen är oxo väldigt bra tyvär så finns där ett problem med chamonix. svårt att få tag i puder det åks upp väldigt fort enligt min erfarenhet. sen känner jag iofs inte till cham lika bra som anton. Ett annat bra ställe är lech i samma system som st.anton med bara en massa rika människor som inte har upptäckt att där finns snö utanför pisten inte mkt till uteliv men sjysst åkning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort är bäst?
Tillbaka
Topp