Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilken skidort i USA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pfister" data-source="post: 354300" data-attributes="member: 15178"><p>Åk inte till Breckenridge. Området är inte stort och väldigt kallt/blåsigt. Vail är fint, dyrt, har stora back bowls men är inte speciellt spännande. Ett bra "intermediate mountain". Det finns liksom inte många som bummar i Vail. Däremot många som jobbar! Vi är runt 35 skidlärare som verkar där.</p><p></p><p>Lake tahoe, mammoth är ju kaliforniska berg. Mycket snö men ofta ganska tung snö. Champagne powder kan vara svårt att hitta här.</p><p></p><p>Mitt hetaste tips om du vill ha brant och tuff åkning i usa är Jackson Hole. </p><p></p><p>Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pfister, post: 354300, member: 15178"] Åk inte till Breckenridge. Området är inte stort och väldigt kallt/blåsigt. Vail är fint, dyrt, har stora back bowls men är inte speciellt spännande. Ett bra "intermediate mountain". Det finns liksom inte många som bummar i Vail. Däremot många som jobbar! Vi är runt 35 skidlärare som verkar där. Lake tahoe, mammoth är ju kaliforniska berg. Mycket snö men ofta ganska tung snö. Champagne powder kan vara svårt att hitta här. Mitt hetaste tips om du vill ha brant och tuff åkning i usa är Jackson Hole. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilken skidort i USA?
Tillbaka
Topp