Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KimsanJ" data-source="post: 833509" data-attributes="member: 118817"><p>Hej!</p><p>Tankte aka skidor nagra manader nasta ar men det ar ju grymt svart att valja skidort?</p><p>Jag ar 33 ar, tjej och vill garna ha en mysig by med ett relativt stort skidsystem.</p><p>Skulle nog kalla mig medelbra akare.</p><p>Idealet hade varit att hitta ett jobb pa 20-25 timmar och aka en massa skidor! Lite party vill man ju ha ocksa. Har mest funderat pa franska skidorter men ar oppen for alla bra tips om den perfekta skidorten for nagra manader!</p><p></p><p>/ Kim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KimsanJ, post: 833509, member: 118817"] Hej! Tankte aka skidor nagra manader nasta ar men det ar ju grymt svart att valja skidort? Jag ar 33 ar, tjej och vill garna ha en mysig by med ett relativt stort skidsystem. Skulle nog kalla mig medelbra akare. Idealet hade varit att hitta ett jobb pa 20-25 timmar och aka en massa skidor! Lite party vill man ju ha ocksa. Har mest funderat pa franska skidorter men ar oppen for alla bra tips om den perfekta skidorten for nagra manader! / Kim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken skidort?
Tillbaka
Topp