Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skidtyp dominerar på Freeride.nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 141914" data-attributes="member: 46762"><p>Mm, jag glömde HitMe... Dyr samling minst sagt!</p><p></p><p> Peter, Jag fick ett nästan lika stort hack i mina splitt nya Scratch BC andra åket i Duved härom veckan... Gissa om man toklacka! Iofs var det jäkligt tunt snötäcke och fullt med varningsskyltar överallt. Men jag gick ner till liftwaffe och körde ett litet tystlåtet svenneklagande till en trevlig vakt som var minst 3 ggr så gammal som jag är... Gissa om jag blev glad när han sa att han skulle ringa ned till skidboden och be dom fixa laggen... En halvtimme/45 min senare så är laggen fixade och slipade! Dock var det inte helt perfa ifyllt så jag ska gå och köpa en belagssticka och bättra på själv... Sen så fick jag gå ner till vallaboden och valla lite på skidorna för det var jäkligt taffligt vallat av maskinen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 141914, member: 46762"] Mm, jag glömde HitMe... Dyr samling minst sagt! Peter, Jag fick ett nästan lika stort hack i mina splitt nya Scratch BC andra åket i Duved härom veckan... Gissa om man toklacka! Iofs var det jäkligt tunt snötäcke och fullt med varningsskyltar överallt. Men jag gick ner till liftwaffe och körde ett litet tystlåtet svenneklagande till en trevlig vakt som var minst 3 ggr så gammal som jag är... Gissa om jag blev glad när han sa att han skulle ringa ned till skidboden och be dom fixa laggen... En halvtimme/45 min senare så är laggen fixade och slipade! Dock var det inte helt perfa ifyllt så jag ska gå och köpa en belagssticka och bättra på själv... Sen så fick jag gå ner till vallaboden och valla lite på skidorna för det var jäkligt taffligt vallat av maskinen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken skidtyp dominerar på Freeride.nu?
Tillbaka
Topp