Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard ? Panik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 853800" data-attributes="member: 80557"><p>Kör pa 157 det blir bra om du har lite benstyrka iaf. Jag är typ 185 och 72kg och jag hade för nagra ar sen en Evil Twin, men den kastade jag efter nagra dagar, och bytte till bataleon riot 155. Jag tycke 155 var perfekt ett tag iaf, sen kändes den för kort. Rioten var styvare än twinnen följdaktligen skulle jag säga att 151 är uteslutet för dig, no way. 154 finns ju som alternativ twin längd men som sagt en mjukare bräda och 1 pyttecentimer kortare tror jag inte pa... kör 157.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 853800, member: 80557"] Kör pa 157 det blir bra om du har lite benstyrka iaf. Jag är typ 185 och 72kg och jag hade för nagra ar sen en Evil Twin, men den kastade jag efter nagra dagar, och bytte till bataleon riot 155. Jag tycke 155 var perfekt ett tag iaf, sen kändes den för kort. Rioten var styvare än twinnen följdaktligen skulle jag säga att 151 är uteslutet för dig, no way. 154 finns ju som alternativ twin längd men som sagt en mjukare bräda och 1 pyttecentimer kortare tror jag inte pa... kör 157. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard ? Panik!
Tillbaka
Topp