Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TobbeTobbe" data-source="post: 1097022" data-attributes="member: 164786"><p>Lite det spåret jag var inne på från början, men sen började jag surfa runt och läste att den bara skulle vara roligt när det är nypistat och man kan stå på rejält.</p><p>När det är uppkört eller jag skall åka med min 11-åriga son så kommer den bara vara jobbig uppfattade jag det som.</p><p>Jag orkar nog inte stå på en hel dag längre, så det skall gå att slöåka på den, men det kanske inte är några problem?</p><p>En jobbarkompis rekommenderade mig burton custom eller custom x.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TobbeTobbe, post: 1097022, member: 164786"] Lite det spåret jag var inne på från början, men sen började jag surfa runt och läste att den bara skulle vara roligt när det är nypistat och man kan stå på rejält. När det är uppkört eller jag skall åka med min 11-åriga son så kommer den bara vara jobbig uppfattade jag det som. Jag orkar nog inte stå på en hel dag längre, så det skall gå att slöåka på den, men det kanske inte är några problem? En jobbarkompis rekommenderade mig burton custom eller custom x. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard
Tillbaka
Topp