Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bejnan" data-source="post: 1097079" data-attributes="member: 128843"><p>Ja flagship i 164 och 166 går ju ”endast” till 95kg. Inget jag tycker man ska stirra sig blind på, har man åkt en flagship så vet man att den är duktigt styv. Tobbetobbe kan med lätthet gå ner ända till 161 (om du vill gå kort) och brädan kommer hantera dina 100kg. Sen så kommer du från en 17 år gammal camber bräda, så tror även den längsta och bredaste flagshipen skulle kännas rapp och smidig. Enligt din beskrivning så tror jag fortfarande explorer är en bättre modell för dig, flagshipen vill gå hårt hela tiden.</p><p>Efter lite googling så verkar det som extrem xmc 164 mkt riktigt har längre running length (1320) än flagship 172 (1308).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bejnan, post: 1097079, member: 128843"] Ja flagship i 164 och 166 går ju ”endast” till 95kg. Inget jag tycker man ska stirra sig blind på, har man åkt en flagship så vet man att den är duktigt styv. Tobbetobbe kan med lätthet gå ner ända till 161 (om du vill gå kort) och brädan kommer hantera dina 100kg. Sen så kommer du från en 17 år gammal camber bräda, så tror även den längsta och bredaste flagshipen skulle kännas rapp och smidig. Enligt din beskrivning så tror jag fortfarande explorer är en bättre modell för dig, flagshipen vill gå hårt hela tiden. Efter lite googling så verkar det som extrem xmc 164 mkt riktigt har längre running length (1320) än flagship 172 (1308). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard
Tillbaka
Topp