Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TobbeTobbe" data-source="post: 1097609" data-attributes="member: 164786"><p>[quote</p><p>Jag har gjort 180 med cheater och kört lite switch, det är inga problem alls. Långt ifrån optimalt men absolut inte omöjligt. Däremot skulle jag inte välja den som min enda bräda. </p><p></p><p>Ingen cheater men tycker filmen nedan kan inspirera lite både till carving och till switch åkning med något som inte är truetwin. Oftast är det inte brädan som blir begränsningen utan åkaren.... =) </p><p>/quote]</p><p>haha....det där ser ju ut som när jag åker.</p><p>Första hoppet skulle jag nog fixa, om än inte lika stiligt,, men sen vaknar jag med filten i örat.</p><p>Min nuvarande bräda upplevde jag inte som snäll från början, men har lärt mig att glida runt med den samt slappna av på transporten och låta den ha sitt eget liv. Jag vet var gränsen går med den. Även lite switch fungerar men den känns definitivt inte gjord för det.</p><p>Visst är det åkaren som sätter gränsen, det har min granne som kör en bräda som är flat och soft flex visat mig. Han carvar ändå bättre och så gott som lika fort som mig.</p><p>Men jag vill helst ha en bräda som gör hela jobbet för mig ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TobbeTobbe, post: 1097609, member: 164786"] [quote Jag har gjort 180 med cheater och kört lite switch, det är inga problem alls. Långt ifrån optimalt men absolut inte omöjligt. Däremot skulle jag inte välja den som min enda bräda. Ingen cheater men tycker filmen nedan kan inspirera lite både till carving och till switch åkning med något som inte är truetwin. Oftast är det inte brädan som blir begränsningen utan åkaren.... =) /quote] haha....det där ser ju ut som när jag åker. Första hoppet skulle jag nog fixa, om än inte lika stiligt,, men sen vaknar jag med filten i örat. Min nuvarande bräda upplevde jag inte som snäll från början, men har lärt mig att glida runt med den samt slappna av på transporten och låta den ha sitt eget liv. Jag vet var gränsen går med den. Även lite switch fungerar men den känns definitivt inte gjord för det. Visst är det åkaren som sätter gränsen, det har min granne som kör en bräda som är flat och soft flex visat mig. Han carvar ändå bättre och så gott som lika fort som mig. Men jag vill helst ha en bräda som gör hela jobbet för mig ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken snowboard
Tillbaka
Topp