Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Vilken sorts knäskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bandana" data-source="post: 1095942" data-attributes="member: 154615"><p>Njae skulle jag säga... Det hjälper väldigt bra och gör så att jag kan åka mer aggressivt och träna hårdare men det klart det är lite otympligt och ivägen! </p><p></p><p>Gällande operationen så kan man nog inte få ett bättre svar än vad Skaegget gav så jag undviker det? Dock var min skada något större än 2cm. Operationen i sig var väldigt bra och hjälpte mig men det var många veckor på kryckor och en väldigt lång rehab innan jag var redo att börja belasta tungt igen.</p><p></p><p>Gällande reglerna så var det några år sedan som jag gjorde min OP men då så var inte brosktransplantationer okej pga ett direktiv som sa att det skulle räknas som en medicinskbehandling och inte en operation. Med det sagt så har säkert mycket förändras sen dess, jag gjorde min operation 2013.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bandana, post: 1095942, member: 154615"] Njae skulle jag säga... Det hjälper väldigt bra och gör så att jag kan åka mer aggressivt och träna hårdare men det klart det är lite otympligt och ivägen! Gällande operationen så kan man nog inte få ett bättre svar än vad Skaegget gav så jag undviker det? Dock var min skada något större än 2cm. Operationen i sig var väldigt bra och hjälpte mig men det var många veckor på kryckor och en väldigt lång rehab innan jag var redo att börja belasta tungt igen. Gällande reglerna så var det några år sedan som jag gjorde min OP men då så var inte brosktransplantationer okej pga ett direktiv som sa att det skulle räknas som en medicinskbehandling och inte en operation. Med det sagt så har säkert mycket förändras sen dess, jag gjorde min operation 2013. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Vilken sorts knäskydd?
Tillbaka
Topp