Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken sorts skidor bör jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Durkslag" data-source="post: 430902" data-attributes="member: 84090"><p>Hejsan, är ny här på forumet och är ute efter lite info om vilka skidor ni tror skulle passa mig. </p><p>Jag är 180 cm lång väger ca 77-80kg, Jag gillar att åka överallt när jag åker, offpist,branta pister,park och i kanter på pisterna och leta efter nått roligt att göra och hoppa på. Jag har inte åkt skidor så väldigt mycket dom senaste 10åren utan mestadels Snowboard.</p><p></p><p>Mvh Robert</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Durkslag, post: 430902, member: 84090"] Hejsan, är ny här på forumet och är ute efter lite info om vilka skidor ni tror skulle passa mig. Jag är 180 cm lång väger ca 77-80kg, Jag gillar att åka överallt när jag åker, offpist,branta pister,park och i kanter på pisterna och leta efter nått roligt att göra och hoppa på. Jag har inte åkt skidor så väldigt mycket dom senaste 10åren utan mestadels Snowboard. Mvh Robert [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken sorts skidor bör jag välja?
Tillbaka
Topp