Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken storlek på ny ryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasqvitslund" data-source="post: 1024128" data-attributes="member: 135421"><p>Jag köpte Freeride 26L med ryggskydd förra säsongen och är grymt nöjd med alla funktioner ryggsäcken har. Bäst av allt är nog funktionen för att fästa hjälmen utanpå när man går uppför för att slippa svetta ner den. </p><p>MEN, hade jag köpt en Ortovox idag hade jag definitivt gått på en ännu större, normalt i min ryggsäck är lavinutr, 2L vatten, handskar, mössa, extra lager värme, mat, hudar, första hjälpen, multitool, tejp, systemkamera. Det är proppfullt och den långsmala lösningen gör det svårpackat. Så om du tänker tura och vill ha med primaloft, extra underställ, och allt det som vanligtvis behövs på en topptur så behöver du garanterat större. Hoppas det hjälper!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasqvitslund, post: 1024128, member: 135421"] Jag köpte Freeride 26L med ryggskydd förra säsongen och är grymt nöjd med alla funktioner ryggsäcken har. Bäst av allt är nog funktionen för att fästa hjälmen utanpå när man går uppför för att slippa svetta ner den. MEN, hade jag köpt en Ortovox idag hade jag definitivt gått på en ännu större, normalt i min ryggsäck är lavinutr, 2L vatten, handskar, mössa, extra lager värme, mat, hudar, första hjälpen, multitool, tejp, systemkamera. Det är proppfullt och den långsmala lösningen gör det svårpackat. Så om du tänker tura och vill ha med primaloft, extra underställ, och allt det som vanligtvis behövs på en topptur så behöver du garanterat större. Hoppas det hjälper! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken storlek på ny ryggsäck
Tillbaka
Topp