Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken storlek på pjäxor enligt bild?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ponts_" data-source="post: 1298394" data-attributes="member: 46684"><p>Jag var inne på XXL och ställde mig i deras mätplatta och den visade enligt bild. Personalen var upptagen och de hade inga storlekar i butik så jag gick därifrån. Men nu är jag lite sugen på att köpa på nätet och deras rea slutar idag.</p><p></p><p>Men vilken storlek har jag egentligen som medelåkare om man tittar på bilden? </p><p></p><p>Är det strecket ovan eller under som är 29,5cm? Eller är det hela området mellan som betyder jag har den storleken? Jag har nämligen storlek 46,5 i vanliga skor annars och mätaren pekar runt 45 på bild så jag är lite förvirrad. Jag var inne på 30,5 men det kanske är 29,5 jag ska ha ändå?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ponts_, post: 1298394, member: 46684"] Jag var inne på XXL och ställde mig i deras mätplatta och den visade enligt bild. Personalen var upptagen och de hade inga storlekar i butik så jag gick därifrån. Men nu är jag lite sugen på att köpa på nätet och deras rea slutar idag. Men vilken storlek har jag egentligen som medelåkare om man tittar på bilden? Är det strecket ovan eller under som är 29,5cm? Eller är det hela området mellan som betyder jag har den storleken? Jag har nämligen storlek 46,5 i vanliga skor annars och mätaren pekar runt 45 på bild så jag är lite förvirrad. Jag var inne på 30,5 men det kanske är 29,5 jag ska ha ändå? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken storlek på pjäxor enligt bild?
Tillbaka
Topp